Як отримати консультацію від операторів
Контакт-центру НАЗК?
Отримати консультацію можливо в Контакт-центрі НАЗК:
•
зателефонуйте за номером +38(044)200–06–94;
•
прослухайте автоматичне повідомлення; якщо ви телефонуєте
з міського телефону під час прослуховування автовідповідача ваш телефонний
апарат повинен працювати в тоновому режимі набору номеру. Щоби перевести
телефонний апарат у тоновий режим зазвичай необхідно натиснути клавішу [*], або
перевести перемикач на корпусі телефону або на слухавці в положення «Tone»
(Тон);
•
оберіть між напрямками допомоги, якої ви потребуєте:
натисніть «1», якщо ви маєте питання технічного характеру (наприклад, якщо не
працює кваліфікований електронний підпис (КЕП) або натисніть «2», якщо ваше
питання стосується заповнення декларації (наприклад, вам потрібно дізнатися, як
задекларувати квартиру, у якій ви проживаєте);
•
дочекайтеся з’єднання з оператором;
•
отримайте експертну консультацію щодо питань, які стосуються
декларування.
Консультації надаються в робочі дні з понеділка по
п’ятницю з 9:00 до 18:00.
Нагадуємо, що для суб’єктів декларування також працює
технічна підтримка за електронною адресою support@nazk.gov.ua.
Ознайомитися з роз’ясненнями щодо заповнення декларацій
можна в розділі «База знань» вебсайту НАЗК: https://bit.ly/2LQ6QKf.