Державна екологічна інспекція у Закарпатській області: про звернення громадян

З кожним роком до Державної екологічної інспекції у Закарпатській області надходить все більше звернень громадян щодо порушення законодавства у сфері охорони довкілля. Саме активна громадянська позиція, небайдужість та пильність громадян допомагає запобігати, припиняти правопорушення та отримати справді позитивний результат спільної роботи.

Протягом 2021 року до Інспекції у Закарпатській області надійшло 307 звернення громадян, в тому числі 30 колективних.

У зверненнях порушувалися питання щодо знищення лісових та зелених насаджень, забруднення атмосферного повітря, засмічення земель, стану водних об’єктів, поводження з відходами, самовільне використання надр, утримання диких тварин в неволі, неналежної якості палива та інших.

Крім того, за 2021 рік  розглянуто 51 звернення громадян, які надійшли з урядової «гарячої лінії» та обласної «гарячої лінії», що стосувалися знищення лісових та зелених насаджень, стану водних об’єктів та атмосферного повітря. Всі звернення були розглянуті з дотриманням встановлених законодавством термінів.

При розгляді звернень Інспекція керується Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) в сфері господарської діяльності», наказами та дорученнями  Державної екологічної інспекції України.

Звертаємо увагу! Для проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) суб’єктів господарювання за зверненнями громадян Інспекції необхідно отримати погодження Держекоінспекції України. Наголошуємо, що у зверненні обов’язково зазначається повна вичерпна інформація стосовно суб’єктів господарювання та суті порушення ними вимог природоохоронного законодавства.

Щиро сподіваємось на розуміння та плідну співпрацю на користь України та нашого краю.

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці